srijeda, 14.08.2013.

Casual floral beach outfit

Ovaj jednostavan beach outfit nosila sam prije nekoliko dana za šetnju i kupanje. Volim ove lagane H&M tunike koje sam ugrabila na sniženju jer se mogu iskombinirati na milijun načina, uvijek efektno izgledaju, a i ugodne su za nošenje. Bio to ležeran dnevni ili zbigecan večernji outfit, ove tunike uvijek sjajno izgledaju.

Bilo je milijun stupnjeva te sam se odlučila za retro traper šorc visokog struka, šarenu tuniku i jednostavne sandale. Ljeti ne volim nositi previše nakita jer se zna desiti da ostavlja ružne zelenkaste mrlje tako da obično odabirem statement komad odjeće pa mi onda nakit nije ni potreban, zar ne?

Photo by: Jure Perišić

B.

Što sam nosila:

tunika - H&M
traper šorc - vintage (Hrelić)
ruksak - Topshop (poklon)
sunčane naočale - Giant Vintage
sandale - Zara

barb (4)

barb (11)

barb (7)


- 16:34 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.