utorak, 13.08.2013.

Terraneo 2013 - 3rd night

Posljednji dan ovogodišnjeg Terranea proveli smo chillajući na plaži u Solarisu, a kasnije skakali i plesali uz glazbu genijalnog Aloe Blacca i ludih Wu Tang Clana. Unatoč svim nedaćama što se tiče prijevoza, i posljednje večeri je bilo odlično! Nekako mi nedostaje ta ludnica i nespavanje i jedva čekam iduće ljeto! Volim taj mali "gradić" gdje se na svakom uglu nešto događa, ponešto za svaki ukus i za svako raspoloženje. Uz odličnu glazbu bila sam sa super društvom pa je sve bilo još bolje! Iako je možda bilo i nekih down stvari, optimist sam i uviek za dogovor pa je sve na kraju ispalo odlično.

Odjenula sam prugastu majicu koju sam iskombinirala sa traper šorcom od izblijedjelog trapera visokog struka.

Photo by: Jure Perišić

B.

Što sam nosila:

majica - Zara
traper šorc - vintage (DIY)
ruksak - Topshop (poklon)
tenisice - Kenzo x Vans
ogrlica - Romwe


barby (3)

barby (16)

barby (11)

barby (10)

- 18:21 - Komentiraj (2) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.