nedjelja, 11.08.2013.

Terraneo 2013 - 1st night

Nemam internet na moru pa sam napravila malu neplaniranu pauzu što se tiče postova. Od prošlog posta promijenilo se to da sam napokon otišla na more, vidjela se s dragim prijateljima, malo tulumarila u Vodicama, uživala na Terraneu, kupala se, a na kraju priče i odmarala.

Na Terraneu su me oduševili mnogi izvođači, toliko sam puno skakala i plesala da i danas imam muskulfibere. Ovo je outfit od prve večeri. Iako sam planirala odjenuti jednu sasvim drugačiju kombinaciju, na kraju sam u zadnji tren ovo navukla na sebe i jurila na festival. Iskombinirala sam H&M bustier tamnoplave boje sa starim ležernim šorcem iz H&M Garden kolekcije, crnim vintage traper prslukom, a na noge sam navukla udobne crne espadrile, koje sam pronašla prošle godine u Borovu za čak 25 kn.

Prvu večer Terranea isplesali smo se i glupirali u Ljetovanje šatoru, gdje je bila doista sjajna i luda atmosfera, a nismo mogli odoljeti ni ostalim stage-ovima i izludirati se i na Prodigy-ju :)

Osim Terranea, bili smo na kupanju u Tribunju i Solarisu, malo chillali u Srimi i sjajno se zabavljali! Unatoč svim nedaćama i ludim promjenama planova, ovo ljeto je ispalo sasvim zanimljivo. Osim ovog posta imam u pripremi još nekoliko njih tako da ću odsad biti redovita jer sam pronašla free wi-fi :)

Photo by: Jure Perišić

B.

Što sam nosila:

traper prsluk - vintage (Hrelić)
bustier - H&M
šorc - H&M (Garden collection)
espadrile - Borovo
nakit - vintage, Accessorize, online shopovi
sat - Seiko (vintege)

barb (15)

barb (14)

- 21:33 - Komentiraj (3) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.