srijeda, 31.07.2013.

Say meow to metallics!

Dugo sam si željela ovaj t-shirt i mojem iznenađenju i sreći nije bilo kraja kada mi je stigla na kućnu adresu. Nakon dva dana mozganja otkud je majica, saznala sam da me moja draga prijateljica odlučila iznenaditi i naručila mi upravo tu majicu za rođendan. Iskombinirala sam je sa metalik plisiranom laganom minicom i novim ludim Giant Vintage sunčanim naočalama, koje su se savršeno uklopile u ovaj pomaknuti, pomalo "svemirski" styling.

Sutra NAPOKON idem na more i jako se veselim tulumarenju s prijateljicama te skorašnjem Terraneu!

B.

Što sam nosila:

t-shirt - eBay (poklon)
suknja - Romwe
sandale - Desire Clothing
sunčane naočale - Giant Vintage
ruksak - Topshop (poklon)
remen - Zara

_IGP0026

_IGP0034

_IGP0030

_IGP0033

_IGP0039

- 15:16 - Komentiraj (4) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.