srijeda, 17.07.2013.

Urban textures

Ovaj ležeran, no opet upečatljiv outfit mi je poprilično prirasao srcu. Iskombinirala sam "novi" prsluk s Hrelića, kojeg sam ukrasila sa zakovicama (pronašla sam ih u H&M-u na muškom odjelu na blagajni), sa zanimljivim hlačama sa Sheinside-a i novim KenzoxVans tenisicama, a neutralne boje je razbila mala tamnocrvena torbica jednostavnih linija.

Danas sam u Zadru, na malom izletu kod drage mi prijateljice, a uz druženje i glupiranje imamo i jedno fenomenalno ljetno snimanje! Ovih dana će na blogu biti puno novosti, zanimljivih shootinga, a u Zadru kreće ovo zanimljivo ljetno putovanje. Jedva čekam pokazati vam fotke! Što snimamo? Jet Lag!
Stay tuned!

B.

Što sam nosila:

prsluk - Hrelić + DIY
hlače - Sheinside
T-shirt - second hand shop
tenisice - KenzoxVans
torbica - H&M
sunčane naočale - Giant Vintage

IMG_3021

IMG_3027

IMG_3026

IMG_3025

IMG_3024

- 11:00 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.