nedjelja, 14.07.2013.

Kenzo sneakers and vintage florals

Preko mjesec dana premišljala sam se oko nabavke ovih tenisica i na kraju ipak pokleknula i ponijela kući svoj par. Sviđali su mi se i modeli sa printom grožđa, no ovaj print je ipak lakši i zanimljiviji za kombiniranje. Pronašla sam ih na sniženju i mojoj sreći nije bilo kraja kada sam vidjela da ih imaju u broju 35 (da, nosim minijaturan broj tenisica). Dugo nisam kupila nikakve ravne cipele, a pogotovo tenisice stoga su ove Kenzo x Vans bile pravi izbor. Budući da su iznimno udobne zasigurno ćete ih često vidjeti ovdje na blogu u različitim kombinacijama.

Nove tenisice iskombinirala sam sa "novom" vintage ručno šivanom haljinom koju sam nedavno slučajno pronašla na Hreliću i instatno se zaljubila u materijal, kroj i prekrasan nježan romantičan floral print. Od detalja odlučila sam se za novi omiljeni ruksak, kojeg sam nedvno dobila na poklon od drage mi prijateljice i crne sunčane naočale. Jednostavne, a opet efektne naušnice su bile taman pravi finiš.

Kroz koji dan se bacam na snimanje par tutorijala sa jednostavnim i brzim frizurama za ove ljetne vrućine, soooo - stay tuned!

B.

Što sam nosila:

haljina - vintage (Hrelić)
tenisice - Kenzo x Vans
ruksak - Topshop (poklon)
naušnice - Pop Couture
sat - Omega Seamaster (vintage)
sunčane naočale - Giant Vintage

IMG_3011

IMG_3013

IMG_3014

IMG_3012

- 16:05 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.