nedjelja, 07.07.2013.

Olive

Svakim danom otkrivam nove načine kombiniranja odjeće zahvaljujući ginger kosi. Veseli me što mi napokon pristaju boje poput maslinaste i svijetloplave, a i najjednostavnije kombinacije poprimaju nekako drugačiji štih. Moram priznati da sam oklijevala prilikom kupovine ove majice, ali kada sam je prvi put odjenula, shvatila sam da je pun pogodak uz ovu boju kose. Ovaj put iskombinirala sam je sa novom minicom zanimljivog stiliziranog damask uzorka te jednostavnim, no vrlo efektnim nude strappy sandalama, iz kojih se ne izvlačim u posljednje vrijeme.

photo by: Bernarda Murn

B.

Što sam nosila:

traper jakna - Levi's (Hrelić + DIY)
majica - H&M
suknja - Romwe
sunčane naočale - Giant Vintage
torba - LV Pochette
sat - Seiko (vintage)

IMG_4476

IMG_4470

IMG_4473

IMG_4507

IMG_4472

IMG_4501

IMG_4511

- 18:41 - Komentiraj (16) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.