petak, 28.06.2013.

Cotton Candy

Cotton Candy Amande Lepore na repeatu je zaslužna za ovaj outfit koji sam nosila u subotu. Mila je umrla od smijeha kad me ugledala, a meni je bilo drago da joj se svidio outfit. Podsjećao me malo na šezdesete i u potpunosti je odgovarao mom trenutnom raspoloženju.

Budući da nije bila velika posjećenost na Buvljaku, a i neke curke su me zamolile da stavim stvari koje prodajem online, napravila sam svoj profil na MOJEKRPICE 100 artikala - high street, vintage, svašta nešto :) MOJ PROFIL

Što sam nosila:

majica - H&M
suknja - Zara
sandale - Jessica Simpson (Shoebox)
ogrlica - Lanvin 4 H&M
clutch - vintage
sunčane naočale - no name
sat - Seiko (vintage)

_MG_7746

_MG_7763

_MG_7765

_MG_7752

_MG_7754

_MG_7760

_MG_7768

_MG_7743

- 10:59 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.