četvrtak, 13.06.2013.

Florals

Posljednjih dana sam u pravoj strci i rastrgana sam na sto strana. U subotu je plesna produkcija mog plesnog studija pa već danima šivamo kostime za moje klince. Kostimi će im biti ludi i jedva čekam da vidim kako to izgleda na sceni! Ponosna sam na njih jer su savladale lyrical jazz koreografiju na Rihanninu pjesmu Stay i nadam se da će rasturiti u subotu! Kostimi su uglavnom završeni i spremno čekaju generalnu probu. Jedva čekam!

Ovu kombinaciju nosila sam u subotu i baš sam se razveselila kada sam nabasala na Ivanu aka Style Tone Zagreb. Malo smo lunjale gradom i prepričavale događaje te je na kraju Ivana okinula nekoliko fotkica mog outfita. Fotka na njenom blogu je zauzela prvo mjesto na StreetStyleNews, prešišali smo čak Sartorialista i ostale i jako smo happy zbog toga!

B.

Što sam nosila:

sweatshirt - H&M Kids
suknja - H&M
cipele - Cavallino Shoes
ruksak - poklon
naušnice - Pop Couture
sunčane naočale - Giant Vintage

DSC02890

DSC02894

DSC02905

- 10:24 - Komentiraj (12) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.