utorak, 21.05.2013.

Patterns and Color Bugs

Subotu sam također provela družeći se s prijateljima na regionalnom sajmu mode Zona45 i mogu vam reći da je to bio jedan divan, ali i prokleto dug dan. Upoznala sam zanimljive ljude i uživala u toplom sunčanom danu. Najviše sam ponosna na svog prijatelja Silvia Ivkića, koji je pobijedio na Lift by Perwoll natječaju, zajedno sa Marijom Kulušić. Jedva čekam njihove kolekcije najesen na Fashion.hr-u.

Osim štandova mladih kreativaca, posjetila sam i Kevin Murphy štand te na jedan dan malo promijenila boju kose sa Color Bugovima. Odlučena je Tangerine boja i za koju minutu imala sam prekul pramenove pastelno narančaste boje. Za vrijeme sajma Zona45 svi znatiželjni posjetitelji mogli su imati priliku upoznati proizvode i poigrati se sa svojom kosom, a Color bugovi su genijalna stvar za instatno osvježenje izgleda, a ispiru se u pranju, što je praktično ako želite malo poluditi na jedan dan. Hvala Katici Topčić na frizuri! :)

Nakon druženja sa Kevin Murphy ekipom, Jure i ja smo snimili mini video koji mi je trebao za jedan mali projektić te sam ga odlučila podijeliti s vama. Glupirali smo se par minuta i na trenutke umirali od smijeha na moje budalaštine.

Odjenula sam minicu zanimljivog uzorka sa ZLZ-a te je iskombinirala sa vječnom prugastom Zara majicom i novim čipkanim platformama iz ShoeBox-a. Prebacila sam Sheinside kožni prsluk za balans i moj dobar stari mali ruksak.

photo&video by: Jure Perišić/Fashion.hr

p.s. tnx Jure na svemu! :)

B.

Što sam nosila:

kožni prsluk - Sheinside
prugasta majica - Zara
suknja - ZLZ
sandale - Jessica Simpson (ShoeBox)
sat - Omega Seamaster (vintage)
ruksak - poklon
sunčane naočale - GiantVintage

wwwww (1)

wwwww (2)

wwwww (4)

11111 (40)

1a4ce2eefe6a0718_Lesleykat_KM_ColorBug

11111 (49)

11111 (53)

- 22:52 - Komentiraj (13) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.