četvrtak, 16.05.2013.

Denim&leather

Ovu casual kombinaciju nosila sam u utorak. Iskombinirala sam stari kožni šorc sa novim Mart of China T-shirtom od pomalo neobičnog šljaštećeg materijala sa printom. T-shirt na suncu jako blješti pa sam za dnevni look prebacila oversized traper košulju preko njega kako bih dobila neki balans.

Noćas me dočekala jedna genijalna vijest - prošla sam u finalni krug za jedan jako zanimljiv posao pa mi držite fige da sve uspijem napraviti do nedjelje! Malo vremena, a puno zadataka te se nadam da će sve dobro završiti! :)

B.

Što sam nosila:

oversized traper košulja - Hrelić
šljašteći T-shirt - Mart of China
kožni šorc - New Yorker
ruksak - poklon
cipele - Zara
sunčane naočale - Giant Vintage
narukvice - Mart of China i Rings&Things
sat - Omega Seamaster (vintage)

IMG_1930

IMG_1931

IMG_1942

IMG_1945

IMG_1951

IMG_1953

IMG_1933

image001

Rowme is holding a pinterest event! The winner will get $150 freebies.

How to enter:

1. Follow http://pinterest.com/romwe and create a new Board called "Romwe Wishlist".

2. Pin Romwe items to your "Romwe Wishlist" Board and add #Romwe to every item you pin (PS: this board can only contain items from Romwe and don’t repin items from other pinners. Hope for your understanding.)

3. Send your "Romwe Wishlist" board link to pinterest@romwe.com

Go: http://pinterest.com/pin/233202086927435911/

- 11:40 - Komentiraj (10) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.