utorak, 07.05.2013.

White sandals

Jučer su mi stigle ove pomalo neobične bijele sandale sa jednog zanimljivog online shopa Desire Clothing. Nisam im mogla odoljeti i morala sam ih odmah iskombinirati. Provela sam u njima cijeli dan i stvarno sam se začudila koliko su udobne i stabilne. Htjela sam da dođu do izražaja pa sam ih iskombinirala sa oversized sweatshirtom sa Sheinside-a, koji ima predivne izvezene perlice na podlakticama te kožnom suknjom sa Siren Londona.

B.

Što sam nosila:

sweatshirt - Sheinside
kožna suknja - SirenLondon
cipele - Desire Clothing
torbica - vintage
sunčane naočale - GiantVintage
prsten - H&M

IMG_2569

IMG_2572

IMG_2570

IMG_2574

- 09:32 - Komentiraj (10) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.