četvrtak, 02.05.2013.

Ghetaldus

279453517_640

Danas ću vam pisati o jednom od najpoznatijih i najprepoznatljivijih hrvatskih brendova, o Ghetaldusu.
Ghetaldus je osnovan davne 1948. godine i ubrzo je postao sinonim za kvalitetne i moderne naočale. Duga tradicija i inovativan dizajn privlače kupce i danas te je Ghetaldus brand odličan izbor za sve kojima je važna kvaliteta i zanimljiv dizajn.
Uz brojna dizajnerska imena, Ghetaldus u ponudi ima i vlastitu proizvodnju dioptrijskih okvira i sunčanih naočala te uspješne suradnje sa A'marie i Sheriff&Cherry.

amarie1
4
2
1
3

Prošle godine je predstavljena i linija Ghetaldus Vintage sa redizajniranim najpoznatijim modelima sunčanih naočala, a koje možete pronaći u gotovo svim Ghetaldus prodavaonicama. Uz odličan dizajn istaknula bih i povoljne cijene tih sunčanih naočala (450kn) te su odličan odabir za mladu urbanu publiku.
Mene su osvojile na prvu i odabrala sam jednostavne okrugle sunčane naočale sa genijalnim svijetlo sivim okvirima.

544845_411699042182920_5955271_n

ghetaldus03

Ghetaldus-Vintage

Uspješna suradnja sa dizajnerskim brandom A'marie također je jako zanimljiva jer u ponudi osim trendovskih sunčanih naočala postoje i dioptrijski okviri. Posebno su mi se svidjeli retro modeli neobičnijih oblika, koji idealno pristaju uz moj stil.
Izdvojila sam neke od najinteresantnijih modela iz ponude, a cijelu ponudu možete pogledati OVDJE ili se prošetati do najbližeg Ghetaldusa.









- 12:13 - Komentiraj (0) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.