petak, 01.02.2013.

The stars, the moon, they all have been blown out

Bok!



Srijedu sam provela u ovoj Sheinside retro haljinici na rombove, koju sam iskombinirala sa Zara čizmicama, koje sam ulovila na sniženju (p.s. sad su snižene na 199kn). Provela sam zabavno poslijepodne kod svoje prijateljice Petre na kavi, a kasnije uspješno obavila jedan poslovni sastanak. Fotke su ulovljene u zadnjim trenucima dnevne svjetlosti, a pomogla nam je i rasvjeta u prolazu kod bivšeg kina Apolo :D

Haljina mi se svidjela na prvi pogled - od uzorka, materijala, do detalja poput bijele kragne i aplikacija našivenih na istoj. Uzela sam M veličinu da mi bude malo dulja i komotnija jer ne volim skroz uske haljine, ne osjećam se najugodnije u njima. Zaogrnula sam se Sheinside kožnom jaknom koju ste vidjeli mali milijun puta ovdje na blogu te crnom pelerinom, koja je nekako lijepo zaokružila cijelu kombinaciju, bar po mom mišljenju. Izvukla sam i svoju Prada torbicu, najbolji second hand ulov ove godine :)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

pelerina - Sheinside
kožna jakna - Sheinside
cipele - Zara
haljina - Sheinside
torbica - Prada (second hand shop)
narukvica - vintage (Hrelić)
sunčane naočale - Giant Vintage

_IGP0005

_IGP0006

_IGP0014

_IGP0016

_IGP0020

_IGP0018

- 10:15 - Komentiraj (8) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.