četvrtak, 10.01.2013.

Just like the clouds, my eyes will do the same if you walk away

Bok!



Ovu kombinaciju nosila sam jučer. Iskombinirala sam kaput iz second hand shopa sa traper košuljom i omiljenim mi maslinastim plišanim s.Oliver hlačama koje sam bila pronašla na Hreliću. Kombinaciju su podigle glitter sokne te lude oxfordice sa platformom. Nadam se da će vam se svidjeti!

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kaput - second hand shop
kožni prsluk - Sheinside
traper košulja - H&M
plišane hlače - s.Oliver (Hrelić)
ruksak - poklon
ogrlica - Abataba
sokne - H&M
oxfordice - Kling( Shpitza Boutique )

001

003

002

008

007

- 20:21 - Komentiraj (16) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.