ponedjeljak, 17.12.2012.

SmartBuyGlasses

Bok!



Danas bih vam željela predstaviti jedan genijalan online shop - SmartBuyGlasses. Ako ste u potrazi za idealnim sunčanim naočalama ili pak dioptrijskim okvirima, ovaj shop je idealno mjesto za vas! Preko 80 000 modela dizajnerskih naočala vam je na raspolaganju. Dok sam prvi put surfala site-om mogu vam reći da sam se izgubila u svim tim modelima i da sam imala mali milijun otvorenih tabova sa modelima koji su mi se svidjeli, no odlično je što možete pretraživati na različite načine, od pregleda dizajnera, modela itd. Mnogi modeli su poprilično jeftiniji nego u našim optikama te se zaista isplati naručiti na ovaj način.
Ovaj shop je vrlo dobro organiziran, a dostava je brza i učinkovita. Fascinirao me ogroman izbor: od sunčanih naočala, dioptrijskih okvira leća i popratne opreme. Mislim da bi apsolutno svatko mogao pronaći nešto po vlastitom ukusu i u cjenovnom rangu. Zanimljivo jest što možete proći i 40% jeftinije! Ako naručujete dioptrijske okvire, odlična stvar jest da odmah možete naručiti i željena stakla, što često nije slučaj kod drugih online shopova sa okvirima.

LINK NA SUNČANE NAOČALE


LINK NA DIOPTRIJSKE OKVIRE


SmartBuyGlasses je dio SmartBuyGlasses Optical grupe, trenutno najvećeg online dobavljača dioptrijskih i sunčanih naočala na tržištu. Djeluje diljem svijeta - od Europe i Australije, sve do Kine, SAD-a te Kanade. Dakle, ne trebate se bojati da ćete dobiti nešto što niste naučili jer je njima u interesu ponuditi najefikasniju i najbolju uslugu.
Shipping je besplatan i poprilično brz, no najvjerojatnije ćete morati platiti carinu, što i nije toliko strašno jer na kraju priče, proći ćete puno povoljnije.
Jako sam sretna što sam ostvarila suradnju sa tako velikim site-om i što mogu s vama podijeliti takvo "otkriće"!
Izdvojila bih neke od mojih favorita koje sam pronašla na siteu...

Genijalne Prada sunčane naočale, koje ste zasigurno mnogo viđali po raznim svjetskim streetstyle blogovima. Ovaj model je tako retro, a opet tako uočljiv i zanimljiv. Dvobojni mačkasti okviri, polarizirana tamno srebrna stakla, mogu li biti luđe i više stylish? Otkvačen i "hrabar" model. Na ovom site-u ih možete pronaći u tri kombinacije boja (puderasto-crvene, krem-mint te bijelo-krem), a moja omiljena kombinacija je pogađate, puder crvena!
Više o modelu i raspoloživim bojama – klik na link

Prada PR61OS 1BC7W1

Klasične crne mačkaste Yves Saint Laurent sunčane naočale također su me oduševile zbog bezvremenskog, a opet zanimljivog dizajna. Pravi damski komad koji će uvijek biti in i koji će zasigurno hvatati poglede. Svidjeli su mi se detalji na samom okviru te metalni zlatni dijelovi. Na site-u dolaze u četiri smirene kombinacije boja, uglavnom od kornjačevine, a moj favorit su ipak klasične crne.
Više o modelu i raspoloživim bojama – klik na link

Yves Saint Laurent YSL 6346_S 2M9_BN

Od dioptrijskih modela izdvojila bih sjajne Tom Ford okvire, koje sam imala priliku isprobati prije nekoliko mjeseci i oduševljena sam kako stoje. Mačkaste (da, još jedne mačkaste haha), jednostavne, a toliko efektne. Smatram da dioptrijske naočale ne trebaju biti dosadne i "obične", baš naprotiv! Ovakav model je totalno kul, a neki bi rekli da je i sexy. Dolazi u 4 kombinacije boja, od klasičnih crnih i smeđe kornjačevine, do luđih dvobojnih verzija sa kornjačevinom i nijansama ljubičaste i bordo boje.
Više o modelu i raspoloživim bojma – klik na link

Tom Ford FT5189 001

Miu miu sunčane naočale su hit posljednjih sezona i ne prestaju oduševljavati žene diljem svijeta. Oko njih su često podvojena mišljenja, ali mora se priznati da su neobične i da sigurno neće proći nezamijećene. Ludi okviri od acetata u različitim bojama i "finišima" te zanimljive kombinacije boja odlikuju ovaj model. Moram priznati da su moja tiha patnja i da ludujem za njima već neko vrijeme. Na site-u je ogroman izbor boja, čak 10, a na vama je da se odlučite koje bi vi voljeli imati, iako je prokleto teško jer su sve divne, meni osobno.
Više o modelu i raspoloživim bojama – klik na link

Miu Miu MU10NS KAD8-V1

Kao posljednje sunčane naočale izdvojila bih Yves Saint Laurent sunčane naočale koje su me potpuno oborile s nogu! Već odavno znate da ludujem i za okruglim okvirima. Iako mnogi nisu fanovi takvih naočala i više vole klasiku, ovaj model je stvoren za one koji vole eksperimentirati. Svijetloplava "ombre" stakla polako se vraćaju u trend, a uz ove prozirne okvire zaista izgledaju neodoljivo! Mogu reći da su doista jedinstvene. Taj model dolazi i u smirenijim kombinacijama sa prozirnim okvirima te sivim ili crnim staklima ili sa klasičnijim tamnim okvirima od kornjačevine, no ovaj model sa svijetloplavim staklima je stvarno poseban.
Više o modelu i raspoloživim bojama – klik na link

img_19

Ja sam nakon dugog predomišljanja i razmišljanja odabrala Versace dioptrijske okvire, koji su klasični, a opet glamurozni! Zlatni detalji i crna boja uklopit će se u svaku moju kombinaciju i jedva čekam da mi stignu! - klik na link

Versace VE3161 GB1

Također, imaju prefora Carrera sunčanih naočala, checkirajte! - klik na link

Čitamo se!

B.

- 12:26 - Komentiraj (0) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.