petak, 23.11.2012.

You've got me

Bok!



Napokon sam prošetala prelude Mishu tajice čijim sam printom oduševljena. Šarene tajice su već neko vrijeme pravi trend, a Mishu tajice su već pronašle put do ormara i nožica djevojaka koje se ne boje nositi snažne uzorke. Maja Molnar, curka koja stoji iza Mishu brenda, je otkačena i vrckasta stoga ne čudi da je i njen dizajn takav. Osim dizajna, kolekciju odlikuje i sama kvaliteta tajica - čvrste su, izdržljive te dobrog kroja. Prvu zaigranu liniju tajica možete pronaći na njenom Facebook page-u pod imenom "Electric Moonlight".

Tajice sam iskombinirala sa Sheinside pelerinom iz prošlog posta te sa novim preudobnim čizmicama Cavallino shoes. Nažalost moj fotić nije slušao naredbe pa se ne vidi genijalan utisnut paisley print koji me oduševio, no potrudit ću se da u nekom od idućih postova vidite. Čizmice su izuzetno stabilne, iznutra imaju filc pa su idealne za zimu, a osjećam da ćete ih se dobrano nagledati narednih mjeseci ovdje na blogu! :D Cavallino + Divine prepuni su trendi obuće za svaki ukus pa checkirajte njihov Facebook page ili ih posjetite u centru Cvjetni ili u Importanne centru! :)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

pelerina - Sheinside - klik na sličnu
tajice - Mishu Designs
pulover - H&M
čizmice - Cavallino shoes
torba - Prada (Second hand shop)
šal - H&M

042

048

044

046

049

043



- 11:30 - Komentiraj (12) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.