subota, 03.11.2012.

I only wanted to one time see you laughing

Bok!



Jučerašnje fotke su ispale poprilično blurry jer je bilo oblačno i poprilično mračno, no sviđa mi se efekt koji je nastao. Nosila sam Sheinside najdražu mi kožnu jaknu, kombinirana uz debeli H&M pulover te bordo plisiranu suknju koju sam sama skraćivala (ako vam ikada padne na pamet da biste nešto slično radili, nemojte jer Sizifov posao ravno odrezati plisiranu suknju te "spaliti" rubove da se ne cufa - radije odnesite krojačici haha). Nisam pretjerivala s detaljima jer je kragna od Sheinside bluze dovoljno razigrala kombinaciju.

Također prikeljila sam 2 fotke našeg halloween outfita. Maskirali smo se u la dia de los muertos :D Nadam se da će vam se svidjeti!

p.s. Ax Paris vam poklanja 20% popusta na prvu kupovinu na njihovom site-u, samo upišite kod koji je naveden ovdje niže na slici i et voila!

Blog Discount

p.p.s. nestrpljivo očekujem fotke sa prošlotjednog shootinga i potrudit ću se objaviti ih prije odlaska u Berlin :)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kožna jakna - Sheinside - klik na link
pulover - H&M
suknja - vintage (skraćena)
bluza - Sheinside - klik na link
torba - vintage
narukvica - Oasap - klik na link
čizme - Hrelić

268

271

275

270

274

Halloween!

032

021


- 09:25 - Komentiraj (13) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.