utorak, 30.10.2012.

Think of all the stories that we could have told

Bok!



Ovaj outfit nosila sam u četvrtak za posjetu Stelly McCartney & Porche Design x Adidas eventu. U Ilici 28 predstavljene su nove kolekcije sportske odjeće za trendsettere, a ja vam poklanjam Stella McCartney for Adidas torbicu na svom Facebook page-u. Checkirajte! Giveaway traje do nedjelje u podne, a pravila i detalje pronađite kod fotke torbice. Sretno! LINK NA GIVEAWAY

Razlog zašto tek sada stavljam ovaj outfit jest novi redizajn i asortiman na MixMoss-u. Ovaj online shop ima jako pristupačne cijene i odličan izbor odjeće i dodataka. U ovom postu nosim MixMoss torbicu i čizmice, koje su nevjerojatno udobne i stabilne te ih preporučam! Jurcala sam u njima dobrih 11 sati i uopće nisam imala osjećaj da sam u cipelama na petu! Niže u popisu odjeće pronađite linkove na proizvode ;)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kaput - Zara Kids
košulja - Shs
suknja - H&M
čizmice - MixMoss - klik na link
sunčane naočale - Giant Vintage
torbica - MixMoss - klik na link
sat - Seiko
prsten - Accessorize
naušnice - vintage


010

013

012

019

018

011

017



- 10:49 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.