petak, 26.10.2012.

I can't help you if you won't help yourself

Bok!



Današnje sumorno vrijeme razveselio je jedan super photoshooting. Bilo je hladno, u nekim trenucima opasno jer je fotograf stajao na tramvajskim tračnicama, no jako jako zabavno. Na Instagram sam uploadala nekoliko "behind the scenes" fotki, a za nekoliko dana ćete vidjeti o čemu se radi! Moj instagram profil: @brbtch
Jako se veselim fotkama te mislim da će vam se svidjeti koncept i sama ideja :)

Hvala svima koji su sudjelovali danas!

Odabrala sam jednostavan outfit budući da sam jurcala okolo, a i da se što brže mogu presvući za shooting.

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kaput - Zara Kids (prerađen)
pulover - XNation
haljina - H&M (prerađena)
kožni prsluk - Sheinside - klik na link
čizme - Hrelić
ruksak - poklonjen
prsten - Accessorize
sunčane naočale - Giant vintage
sat - Seiko

003

013

006

012

004

011

009

008

- 18:26 - Komentiraj (15) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.