petak, 26.10.2012.

Never a frown with golden brown

Bok!



Nedavno sam već pisala o UDoBuy online shopu i predstavila vam neke od svojih favorita koje sam pronašla, a danas bih vam htjela pokazati još nekoliko preslatkih pulovera koje sam pronašla na sniženju. Trenutno nemaju puno stvari na sniženju, no ako redovito pratite, možete pronaći odlične komade po doista povoljnijim cijenama.

UDoBuy page sa sniženim komadima - klik na link

Izdvojila bih ovaj romantičan mucasti mint pulover sa preslatkim detaljima poput točkica i petar pan ovratnika. Savršen komad za kombiniranje koji svakoj kombinaciji daje vintage štih.
klik na link

mint

Svidio mi se i ovaj smeđi pulover/plerina koji mi izgleda jako udobno i stylish, a genijalno bi se uklopio uz kožne hlače i gležnjače te bijelu košulju. Mislim da bi super izgledao i preko neke suknje i grilonki u bordo boji. Jednostavan, ali zanimljiv kroj će razigrati kombinaciju.
klik na link

cape

Kao posljednji izdvojila bih pravi božićni pulover sa jelenima i šarenim uzorcima. Iskombinirala bih ga uz šorc visokog struka od brušene kože i uz par debelih pletenih štramplica. Savršen komad za ušuškavanje i ispijanje punča ili kuhanog vina s prijateljima.
klik na link

jeleni

Nadam se da će vam se svidjeti ovi komadi koje sam izdvojila!

p.s. danas imam jedno super snimanje, a novi outfit post očekujte još danas!

Čitamo se!

B.

- 09:53 - Komentiraj (1) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.