nedjelja, 14.10.2012.

Life can be cruel if you're a dreamer

Bok!



Jučer je završen Dove Fashion.hr. Drago mi je da sam dobila priliku posjetiti ovu manifestaciju. Bilo je odlično, svidjelo mi se nekoliko dizajnerskih komada i sama atmosfera za vrijeme i nakon revija.


Nosila sam plišanu tamnocrvenu haljinu koju mi je mama sašila prije par godina kao top te Tradate suknju od tila. Obula sam šljašteće Zara sandale koje sam ugrabila na sniženju, a od nakita samo sam nataknula Ben Amun naušnice koje sam dobila na poklon od Edition01 site-a. Preko sam imala najdražu mi Sheinside kožnu jaknu od koje se ne odvajam. Torbicu sam jučer pronašla u jednom second hand shopu, za čitavih 17 i pol kuna kupila sam Pradu hahaha :D Ulov stoljeća! Šteta što se ne vidi bolje na fotkama...

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

haljina nošena kao top - šivana
suknja - Tradate
kožna jakna - Sheinside - klik na link
cipele - Zara
naušnice - Ben Amun - Edition01
remen - Zara
torba - Prada - SHS

Photo by: Fashion.hr/Jure Perišić

IMG_7217

IMG_7243

IMG_7220

hjkl

- 13:26 - Komentiraj (13) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.