petak, 12.10.2012.

Time runs when there's no truth

Bok!



Jučer sam posjetila 2. večer Dove Fashion.hr-a i sjajno se zabavila. Na revijama su mi se neke stvari svidjele, neke baš i ne, no krajnji subjektivan dojam je više nego dobar. Večeras nisam sigurna hoću li ići pošto se ne osjećam baš najbolje, ali veselim se sutrašnjim revijama. Pohvalila bih organizaciju, sve je teklo glatko bez nepotrebnog gubljenja vremena.

Prvotnu zamisao za kombinaciju nažalost nisam uspjela realizirati, ali sam na kraju bila poprilično zadovoljna ovom kombinacijom. U zadnji tren sam se sjetila da bih mogla sašiti neki mali fascinator pa sam na novi rajf prišila tri reda crnog tila i dodala malo crno/plavog perja. Na slikama se ne vidi baš najbolje, ali nadam se da će vam se svidjeti. Ruksak mi je poklonila najbolja prijateljica iz osnovne škole. Davnih devedesetih smo imale gotovo identične ruksake i prije nekoliko dana dok smo pričale o tome, Ana se sjetila da ona svoj nije bacila/izgubila te mi ga je poklonila. Nitko nije bio sretniji od mene budući da sam posljednjih mjeseci tražila po second hand shopovima i Hreliću baš takav ruksak. Obukla sam Sheinside čipkanu haljinicu te dodala kožni prsluk, a na nogama su bile moje najdraže "štulice". Nisam pretjerivala s nakitom, već sam samo stavila maca prsten te nove naušnice koje sam također pronašla prošle nedjelje na Hreliću.

Čitamo se!

B.

photo by: Fashion.hr/Jure Perišić

Što sam nosila:

haljina - Sheinside - klik na link
cipele - Blink
kožni prsluk - Sheinside - klik na linkk - poklon :)
prsten - Accessorize
fascinator - Hrelić/DIY
naušnice - Hrelić

IMG_5750

IMG_5749

IMG_5756

IMG_5746

IMG_6128

- 17:34 - Komentiraj (12) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.