četvrtak, 11.10.2012.

It's me that ought to be moving on

Bok!



Danas počinje Fashion.hr i baš se veselim revijama i druženju. Iako još uvijek nemam pojma što ću obući i što ću morati juriti direktno iz plesnog studija na revije, imam neki filing da ću sve stići i da će biti super. Kakvu kombinaciju biste mi vi predložili? :)

Ovu kombinaciju nosila sam prekjučer. Iako sam kasnila pa je spremanje bilo turbo brzo, baš mi se svidio krajnji, malo ludi rezultat. Retro sweatshirt je ulov s nedjeljnog Hrelića, isto kao i torba koja je uužasno praktična i stane mi cijelo brdo stvari, uključujući i opremu za ples, tako da ćete je poprilično često viđati ovdje na blogu. U nedjelju sam kupila i 4 plišana rajfa, a ovo je jedan od njih.

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kožni prsluk - Sheinside - klik na link
sweatshirt - Hrelić
traperice - Zara Trf
bluza - Sheinside - klik na link
cipele - Deichmann
torba - Furla (Hrelić)
sunčane naočale - Giant Vintage
rajf - Hrelić
sat - Seiko

003

007

006

010

004

- 09:52 - Komentiraj (9) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.