petak, 05.10.2012.

1, 2, 3!

Bok!



Prije točno tri godine registrirala sam se na ovoj blog platformi i u samo nekoliko klikova nastao je aR-Ar i tako je počelo ovo ludo putovanje. Gotovo mi je nevjerojatno da su prošle tri godine jer imam osjećaj kao da je to bilo jučer. Ovaj blog promijenio mi je život u svakom smislu. Doživjela sam stvari koje su mi bile gotovo nedostižne, upoznala sam cijeli vagon ljudi, sazrela i dobila drugu perspektivu gledanja na život. Ne želim ni razmišljati kako bi mi život izgledao da taj dan nisam unijela ar-ar.blog.hr u tražilicu slobodnih domena na blog.hr-u. Od prvog dana bila sam na neki čudan način svjesna kako će to biti nešto novo, neka nova prekretnica u životu i da nema natrag. Da nije bilo ovog bloga, ne bih upoznala nekoliko bliskih prijatelja bez kojih mi na kraju krajeva, život zaista ne bi bio potpun.

Želim se zahvaliti starim i novim čitateljima, što su me hvalili i kudili i pomagali mi da dođem ovdje gdje jesam. Također, želim se zahvaliti ljudima koji su vjerovali u mene, koji su mi pomagali da se ovaj blog razvija i raste.

Nakon tri godine, napokon znam tko sam, što želim i kamo želim doći - samo nebo je granica!

Hvala vam svima od srca što ste mi pomogli ostvariti nešto za što nisam ni sanjala da je moguće!

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

traper jakna - Levi's (Hrelić) + DIY
hlače - Tally Weijl
košulja - SHS
cipele - Zara
narukvica - Oasap - klik na link
sat - Seiko
torba - vintage
privjesak - AnnaDelloRussoatH&M
sunčane naočale - Giant vintage
prsten maca - Accesssorize
dugoljasti prsten - Oasap - klik na link

002

016

011

017

004

014

018

- 07:33 - Komentiraj (14) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.