petak, 31.08.2012.

Loving you is like a twisted game

Bok!



Jučerašnje pravo ljetno vruće poslijepodne provela sam šetajući i ispijajući najfiniju kavu ikad na Britancu s prijateljima. Napokon sam prošetala ove Sheinside sandale koje su prava ludnica. Volim ih jer su stvarno otkačene, no zeznute su za kombiniranje. Znate i sami da je većina moje odjeće puna detalja i sama za sebe "statement" pa obično volim da su mi cipele decentnije, no ovima stvarno nisam mogla odoljeti! Stabilne su i udobne, no njihova glavna karakteristika ipak jest da s njima na nogama stvarno ne možete nezapaženo proći. Peta je zlatna, zrcalna i na suncu se opako presijava. Prave disko šuze. No ipak razmišljam o mogućnosti prebojavanja u neku tamniju boju, jer bih ih ipak više nosila, ali to je još uvijek samo u fazi razmišljanja. Iskombinirala sam ih sa laganom muškom traper košuljom i čipkanim šorcom koji je malo izvirivao. Ležerna, lagana kombinacija podignuta disko šuzama.

Danas vam osim outfit posta donosim i nešto o online shopu kojeg sam nedavno otkrila. Svidjelo mi se što je to stvarno malen online shop, a skoro sve stvari bih nosila. Shipping je samo 5$ što nije tako strašno, s obzirom da imaju zanimljivih komada koji će zasigurno biti u trendu ove jeseni. Shop se zove StyleGodis. Nadam se da će vam se svidjeti!
Znam da vam tu i tamo ovako nešto napišem, ali htjela bih vam izdvojiti stvari koje su mi se najviše svidjele pa eto mog top 6. :)

DSC_0628DSC_0194
DSC_0495DSC_0975
DSC_0775_kopiaDSC_0744

linkovi:
Sako
Ruksak
Ogrlica
Military jakna
Traper košulja
Cipele


p.s. ne zaboravite na VIVI Clothes giveaway iz prošlog posta! :)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:
oversized traper košulja - Hrelić
čipkani šorc - Oasap
štikle - Sheinside
sat - Seiko
ogrlica - H&M
torba - LV
sunčane naočale - vintage Ghetaldus

005

008

006

010

007

- 10:29 - Komentiraj (9) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.