utorak, 28.08.2012.

I'm trying to call with my images of you in heart

Bok!



Nedjeljno jutro započelo je pozivom moje najbolje prijateljice još od osnovene škole. Čim sam vidjela njeno ime na ekranu, znala sam što me čeka - Hrelić! U roku 15 minuta već smo bile na putu prema najdražem nam mjestu. Nismo baš prekopavale kao što to obično znamo, već smo iskoristile jutro za šetnju i prepričavanje događaja te usputnim gledanjem spazile smo nekoliko zanimljivih stvari. Pronašla sam Kador dioptrijske okvire kojima sam se poprilično oduševila! Okviri su okrugli, od acetata, prozirnkasti mint zeleni i nikad nošeni (još uvijek su demo lens stakla). Posljednje 2 godine tražim dioptrijske okvire koji mi se sviđaju, ali vrlo često oni koje nađem su stvarno preskupi pa mi je ovo otkriće uletilo u posljednji čas. Doduše, prije nekoliko dana sam pronašla savršene Miu Miu okvire koji mi izuzetno dobro stoje, no budući da si ih trenutno ne mogu priuštiti, ovi ludi Kador okviri su doista dostojna zamjena. Pronašla sam i ovu CK majicu, mislim da će biti dobra za kombiniranje na najrazličitije načine.

Jučerašnje kasno popodne provela sam na Gornjem Gradu. Divna atmosfera, još bolja glazba, savršeno za ugodno druženje. Ivana sa StyleToneZagreb me pofotkala. Jako mi se sviđaju fotke, a nadam se da će se i vama svidjeti!

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

traperice - Moschino (SHS)
sandale - Zara
t-shirt - Calvin Klein jeans (Hrelić)
torbica - SHS
sunčane naočale - H&M
sat - Seiko
naušnice - Hrelić
prsten - Accessorize


photo by Ivana Kranjčec - StyleToneZagreb

DSC07086

DSC07088

DSC07095

DSC07101

DSC07089

- 11:26 - Komentiraj (25) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.