subota, 25.08.2012.

Should we act like people who think they have seen it all?

Bok!



Ne izlazim iz novih sandala. Jučer sam ih nosila cijelo poslijepodne, ponovno ih obula za večernji izlazak, plesala cijelu noć u njima i sada sa sigurnošću mogu potvrditi da je ovo najudobniji par štikli koje sam ikada posjedovala. Ako ih pronađete negdje, bez razmišljanja ih kupite, stvarno nećete požaliti.

Jučerašnji dan je bio poprilično zabavan i opušten. Vratila sam se u 5. brzinu što se tiče jurcanja i odbrojavam dane do početka nove plesne "sezone". Jedino se ne veselim muskulfiberima hahaha.

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

traper kombinezon - Zara
"prsluk" - DIY
cipele - Zara
sunčane naočale - vintage (saznala sam da su Ghetaldus :D )
prsten - H&M (prebojan u zlatno)
torba - LV
sat - Seiko

004

006

007

005

008

- 16:36 - Komentiraj (12) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.