petak, 13.07.2012.

It's a fine romance but it's left me so undone

Bok!



Jučerašnje popodne provela sam sa svojom starom prijateljicom Anom u šetnji i sladoledu. Napokon su temperature malo pale pa sam iskombinirala već zaboravljeni kardigan sa novom Sheinside haljinicom koja je po mom mišljenju stvarno preslatka. Isprva sam htjela obuti jedne nove balerinke koje ću vam ubrzo pokazati, a ulovila sam ih na nevjerojatnom sniženju, no jako su me bolila stopala od izlaska na twist u srijedu pa sam odlučila obuti najudobniji par cipela, moje koleđice.

U idućem postu predstavit ću vam dio nakita, točnije ogrlice, te vas očekuje jedan "morski" giveaway :)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kardigan - H&M
haljina - Sheinside
koleđice - H&M
torba - vintage
sunčane naočale - H&M (prebojane)
prsten - Accessorize
narukvica - Oasap
sat - Seiko

018

022

021

026

019

024

- 10:52 - Komentiraj (25) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.