ponedjeljak, 28.05.2012.

I put a spell on you

Bok!



Kao što već odavno znate, plešem od kad znam za sebe i ne mogu zamisliti život bez te aktivnosti. Svoje prve nespretne korake otplesala sam sa dvije i pol godine i zaljubila se. Iako sam pauzirala nekoliko godina, to me nije spriječilo da plešem gdje stignem :D Danas plešem u tri grupe, plesni sam instruktor i moju ljubav i hobi pretvorila sam u posao. Jučer nakon baleta odlučila sam napraviti malo drugačije outfit fotke, koje povezuju moje dvije strasti - ples i modu. Prijateljica Ana i ja smo se zabavile fotkajući te se nadam da će vam se svidjeti ove malo drugačije fotografije. U nedostatku fotića poslužio je iPhone koji je stvarno obavio dobar posao. Nisam se mogla odlučiti i smanjiti broj fotografija pa evo mali picture overload.

p.s. Ana hvala ti još jednom!

podsjećam na Pop couture giveaway u prošlom postu

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Sheinside; ogrlica décadent by aR-Ar&ChezBubu; koleđice i sunčane naočale H&M; sat Seiko; torba vintage; remen Zara

003

008

054

119

096

148

070

090

136

144

123

105

152

- 10:47 - Komentiraj (34) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.