subota, 19.05.2012.

It can be raining and I can make the sun shine

Bok!



Danas vam donosim outfit koji sam nosila jučer. Jučerašnji dan je bio jednom rječju kaotičan. Zabavan dan se pretvorio u još zabavniju večer, a za izlazak sam samo dodala crne grilonke i kožnu jaknu. Ovu haljinu sam obožavala još prije dvije godine kad sam je ugledala u Zari, no bila mi je preskupa i nisam je uspjela uloviti na sniženju. Kad sam je pronašla u bespućima Sheinside-a, bez razmišljanja sam je odmah naručila. Ovu ogrlicu sam imala dugo u planu, no tek sam je jučer izradila i obožavam je. Nadam se da vam se sviđa! :)



Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina i remen Sheinside; Levi's traper jakna Hrelić; košulja Zara Kids; koleđice i sunčane naočale (prefarbane) H&M; torba Tally Weijl; prsten Accessorize; ogrlica décadent by aR-Ar&ChezBubu; sat Seiko

P5184206

P5184209

P5184212

P5184215

- 19:26 - Komentiraj (12) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.