utorak, 15.05.2012.

We'll watch the clouds from above

Bok!



Prije dvije i pol godine, kada sam pokrenula ovaj blog, nisam ni sanjala da ću ugledati jubilarnu brojku od milijun posjeta. Nisam ni pomislila da će mi ovaj blog otvoriti tolika vrata, pružiti ovoliko zanimljivih prilika i na kraju krajeva, zabave i lijepih prijateljstava. Osjećam kako sam sazrela, naučila mnogo i počela razmišljati izvan svih okvira. I dalje mi je nevjerojatno kamo me to putovanje odvelo i veselim se budućnosti. Ovo mjesto me doista ispunjava i usrećuje, donijelo mi je toliko lijepih trenutaka i zahvalna sam na svemu, no onome kome moram najviše zahvaliti za sve ovo ste vi! Bili ste ovdje i u dobrom i u lošem, podržavali, kritizirali, gurali me i zbog vas sam danas ovdje gdje jesam. Hvala vam!

Danas umjesto outfit posta donosim vam fotke stvari koje sam dobila zahvaljujući suradnjama. Stigao mi je paket sa Edition01, o kojem sam vam pisala i stvarno sam oduševljena. Sjećam se kada sam dobila mail da sam prvi tren pomislila da je spam jer mi je bilo nevjerojatno :D Dobila sam prekrasne Ben Amun naušnice inspirirane starim Hollywood-om te Yigal Azrouël svileni drapirani top boje šampanjca. Ti komadi su iz kapsula kolekcija koje su dizajneri izradili za Edition01 te sam izuzetno ponosna što sam postala vlasnica.

Drugi paket je došao sinoć sa Sheinside-a, sa malom okruglom ljubičastom torbicom i ludim "Austin Powers" štiklama. Torbica je mala, ali začuđujuće mnogo stvari stane i praktična je, a štikle su jako stabilne i lude. Ovih dana ću ih prošetati i baš se veselim.

Čitamo se!

B. fino

041

040

042

043

044

- 21:36 - Komentiraj (11) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.