srijeda, 02.05.2012.

Fit your attitude!

Bok!

Nakon subotnjeg iscrpljujućeg, no vrlo zabavnog spontanog druženja i snimanja napokon vam donosimo filmić koji smo snimile za Diesel kamanju Fit your attitude. Unatoč brojnim problemčićima i nedostatku opreme, uspjeli smo napraviti ovaj video te se nadam da će vam se svidjeti. Ova kampanja će mi ostati u sjećanju kao izuzetno zanimljivo iskustvo gdje sam puno naučila i na kraju krajeva, dobro se zabavila. Pobliže sam se upoznala sa nekim blogericama, što mi je također jako drago i sretna sam što je na kraju sve super ispalo.

Hvala Dieselu Hrvatska te svima koji su uskočili i pomogli nam ostvariti ovaj plan!



Čitamo se!

B. fino

- 12:55 - Komentiraj (18) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.