četvrtak, 26.04.2012.

I wanna be whatever he wants, whatever he needs it

Bok!



Danas su pali finalni dogovori za jedno uzbudljivo snimanje koje će se održati ove subote. Jako se veselim i mislim da će ispasti fenomenalno! U subotu ću napisati detalje :)

Uz sve ostalo palo je i mini fotkanje..Aida thnx što si me pofotkala :D
p.s. ovo je fotkano iPhone-om :D

U posljednje vrijeme sam sretna i ispunjena, divne stvari su se počele događati i nekako napokon sve sjeda na svoje mjesto. Malo spavam, stalno negdje jurcam i fenomenalno je. Ova godina je odlično počela i svakim danom je sve bolja i bolja. Sretna sam zbog suradnji koje sam ostvarila, zbog prilika koje su mi se pružile, zbog toga što svaki dan plešem, zbog mojih malih klinceza koje su rapidno napredovale i baš mi je gušt raditi s njima. Bez obzira na sve, trud i rad se uvijek isplati.

p.s. podsjećam vas na ItGirl i Beautybox makeover giveaway koji možete vidjeti ovdje i priključiti se! Link

Čitamo se!

B.

Robica: traper košulja Hrelić; suknja, sunčane naočale i remen vintage; majica i prsten (prefarban) H&M; torba LV; cipele Deichmann

100

105

107

117

103

109

104

114

106

- 16:17 - Komentiraj (18) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.