nedjelja, 15.04.2012.

What more can I do I leave it up to you

Bok!



Jučerašnje popodne provela sam družeći se sa meni jako dragim ljudima. Ugodna opuštena atmosfera puna smijeha i zezancije razveselila je tmuran dan. Prije plesa me Ivan nabrzak pofotkao pa eto slika.

Nosila sam Sheinside kožnjak, koji mi je neki dan došao u paketu uz jednu predivnu bluzu koju ću vam pokazati kroz koji dan. Kvaliteta je začuđujuće dobra, kožnjak je udoban i sjajno izgleda, definitivno preporučujem! Ovih dana ću naručiti još nekoliko komada odjeće sa tog site-a :) Uz kožnjak i dobru staru traper košulju iz second hand shopa, nosila sam i ovu H&M suknju koju sam pronašla prije par godina na sniženju za tek nekoliko eura.

Mala vijest - znate kako sam dosta nakita prefarbala zlatnim lakom za nokte i često ste me pitali gdje ga možete kupiti pa evo info: u Importanne centru se nedavno otvorio Golden rose dućančić sa golemim izborom lakova za nokte i ostale kozmetike. Izuzetno su pristupačne cijene i vjerujte mi sigurno ćete nešto naći za sebe. Kupila sam 3 laka za 33 kune. Ovaj zlatni lak kojim farbam nakit je Golden Rose Nail art lak u nijansi 108. (inače su ti njihovi nail art lakovi idealni i za Konad štambilje - za one koji vole uzorke na noktima :D )

Čitamo se!

B. fino

Robica: kožnjak Sheinside; traper košulja SHS; suknja i prsten (prefarban) H&M; cipele eBay; torba vintage

P4144106

P4144110

P4144107

P4144113

P4144117

- 16:15 - Komentiraj (28) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.