četvrtak, 12.04.2012.

Funny thing is I'm trying hard and it's unlike me to get so caught up in things

Bok!



Napokon sam malo ozdravila i prenula se iz proljetne melankolije. Ovaj tjedan imam mali milijun zadataka za napraviti i baš se veselim strci i ludnici. Prije nekoliko dana prijateljica mi je napokon poslala fotke koje su nastale ove zime, prije onog grozomornog snijega i hladnoće. Fotkala me analognim fotićem, spontano, u šetnji, a posljednja fotka je nastala jedne sunčane nedjelje u rano ujutro na Hreliću prije potrage za zanimljivim komadima. Već ste vidjeli ovu kombinaciju, no meni su prefora fotke pa eto da ih podijelim s vama. Sutra finally ide outfit post, imam isplanirano druženje s Petrom pa će pasti i koja fotkica.

Danas je na novom modnom portalu LaCouture izašao mali intervju pa checkirajte:http://www.lacouture.hr/predstavljamo-barbara-repe.aspx

Čitamo se!

B. fino

00970004

00970005

00970006

00970007

00970008

photos by Petra Matić

- 00:02 - Komentiraj (18) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.