utorak, 03.04.2012.

Life is short, Do what you can today today

Bok!



Jučer je izašao novi broj Stilista, gdje sam dobila priliku napraviti 4 retro kombinacije sa odjećom sa buvljaka ili second hand shopova. Bilo je jako zanimljivo i zabavno slagati te kombinacije te se nadam da će vam se svidjeti! Među kombinacijama nalazi se i malo décadent by aR-Ar&ChezBubu nakita, koji sam uklopila u stylinge. Omjer cijena je na kraju ispao gotovo nevjerojatan :)

Također evo fotke jedne kombinacije koja je također izašla u ovomjesečnom Stilistu. Nosila sam Tradate suknju, traper košulju sa Hrelića, Zara Kids remen, Zara balerinke, décadent by aR-Ar&ChezBubu ogrlicu, vintage torbicu te Topshop naočale koje su nekada davno bile točkaste, no zasitila sam se i prefarbala ih, pogađate, lakom za nokte.

Izašao je i moj prijatelj Ivan, koji je dobio zadatak iskombinirati košulju "stolnjak" uzorka u svom stilu. Mislim da je to odlično napravio, a vi?

p.s. u novom Stilistu ima još pregršt zanimljivih tema stoga ako niste, trk na kiosk po svoj primjerak! :)

Čitamo se!

B. fino

P4034050

P4034064

P4034053

P4034058

P4034059

- 11:39 - Komentiraj (23) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.