petak, 30.03.2012.

Jim Dandy had a submarine, Got a message from my mermaid queen

Bok!



Jučerašnji dan sam provela, osim u plesnom studiju, i u druženju sa dragim mi ljudima. Probudila sam se s ovom pjesmom u glavi i ona me insprirala za ovu kombinaciju. Vjerojatno se mnogima neće svidjeti, no ja sam se jako pozitivno i veselo osjećala u ovom đumbusu.

Podsjećam na malu akciju na décadent by aR-Ar&ChezBubu Facebook page-u, do 1.4. ako naručite ogrlicu, dobivate narukvicu po želji na poklon :)

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina PopCouture; pleteni prsluk i sokne H&M; bluza SHS; marama i sunčane naočale vintage; sat Seiko; torba LV; cipele Zara

IMGP1708

IMGP1713

IMGP1709

IMGP1715

IMGP1712

IMGP1710

- 13:35 - Komentiraj (23) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.