nedjelja, 25.03.2012.

You're out of my heart and I'm out of my mind

Bok!



Ovu kombinaciju nosila sam jučer na posljednjoj večeri CAP-a. Najviše su mi se svidjele kolekcije predstavljene u četvrtak na drugoj večeri. Retro romantični krojevi, "otvorena leđa" na haljinama i nježne boje su mi najviše privukli pažnju. Drago mi je što sam mogla prisustvovati i na ovoj modnoj manifestaciji.

Što sam nosila u petak na trećoj večeri CAP-a, možete pogledati ovdje: http://www.moda.hr/8081.aspx

Želim vam ugodan ostatak vikenda!

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Siren London; sako Hrelić; cipele Roberto; torba vintage; prsten H&M; ogrlica Lanvin4H&M; sat Seiko

002

011

016

009

004

007

003

015

- 18:27 - Komentiraj (61) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.