utorak, 20.03.2012.

The more things seem to change, the more they stay the same

Bok!



Već sam nosila iste komade u sličnoj kombinaciji, no nisam mogla odoljeti jer obožavam ovu kombinaciju smeđe, žute i mornarsko plave boje. Na PopCouture haljinu odjenula sam H&M kardigan koji sam okrenula naopačke pa je glumio pulover i na to sam se zaogrnula predivnim prslukom od brušene kože koji je jedan od mojih najdražih Hrelić ulova (koštao me čak kunu, a kvaliteta i izrada su izvanredni).

Sutra počinje 19. Cro a Porter i trajat će čak 4 dana. Sutra nažalost neću stići posjetiti zbog obaveza u plesnom studiju, no nadam se da ću ostale dane uživati u još jednom modnom događaju.

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina PopCouture; kardigan i dokoljenke H&M; prsluk Hrelić; ogrlica décadent by aR-Ar&ChezBubu; cipele Deichmann; torba LV

012

013

014

030

015

017

- 22:09 - Komentiraj (13) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.