ponedjeljak, 12.03.2012.

I’d gladly surrender myself to you

Bok!



Danas sam se malo zaigrala bojama outfita kako bih razbila sumorno raspoloženje. Obukla sam srebrnu Pop Couture haljinu, preko nje stavila pulover koji sam ulovila na Hreliću te dodala Lanvin4H&M ogrlicu da malo začinim outfit. Opet su mi neke fotke ispale mutno, nemojte zamjeriti, ove su najbolje ispale :D

p.s. na Pop Couture-u je stigla nova proljetna kolekcija, checkirajte: http://www.popcouture.co.uk/collection/new-in-new-in-c-51_52.html

Jučer sam već spomenula na Facebook page-u bloga, no eto da i ovdje napišem da sam ostvarila suradnju sa UNESTABLISH site-om koji ima ogroman izbor za svačiji ukus. Fenomenalne haljine zanimljivih krojeva, ma svašta nešto. Mala napomena - cijene su izražene u singapurskom dolaru pa nemojte zaboraviti promijeniti valutu kada surfate site-om. Još jedna odlična stvar kod tog site-a jest to da imaju u ponudi i Kling odjeću, a trenutno na sniženju imaju preslatkih haljinica po izuzetno prihvatljivim cijenama. Klik :)

U idućem postu ću napisati o još nekim vrlo zanimljivim stvarima koje su mi se dogodile, no o tom, potom.

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Pop Couture; pulover Hrelić; baloner Zara Kids; ogrlica Lanvin4H&M; gležnjače H&M; torba vintage

002

009

006

007

011

018

014

023


- 20:07 - Komentiraj (16) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.