srijeda, 07.03.2012.

No point in killing time

Bok!



Jučer mi je napokon stigao paketić sa "kožnim" hlačama sa Oasap.com-a. Oasap je online shop sa širokim rasponom odjeće, obuće i dodataka gdje svako može naći nešto po svom ukusu. Cijene su ok, a shipping je besplatan, što je stvarno odlično! Budući da sam prije nekog vremena ostvarila suradnju sa njima, imala sam priliku odabrati nešto iz njihove velike i šarolike ponude, što nije bio baš lagan zadatak, no odlučila sam se za ove hlače jer su bezvremenske i mogu se kombinirati na milijun načina. Mrvicu su mi prevelike, no ne smeta mi. Jako su udobne i efektne. Nisam mogla izdržati i odmah sam ih odjenula. Kombinirala sam ih sa žutom bluzom i končanim puloverom sa Hrelića, décadent ogrlicom i H&M gležnjačama koje sam dobila na poklon od Petre.

Mila, Petra i ja smo nakon jurnjave gradom sjele i popile kavu. Razmjenjivale smo ideje i sjajno se zabavile. Prekjučer sam Mili spimpala gležnjače, dolje je fotka, nadam se da će vam se svidjeti. Dodala sam zakovice i prebojala pete. :)

Na Facebook pageu décadent by aR-Ar&ChezBubu sam dodala još fotki ogrlica i narukvice, danas ću dodati dostupne boje baršunastih trakica, a krajem tjedna ide još novih i zanimljivih stvari u ponudu. Jako sam sretna zbog jedne suradnje, no više o tome krajem mjeseca.

p.s. na istom facebook page-u traje nagradna igra - sve što morate napraviti jest sherati jedan post i možete osvojiti aR-Ar narukvicu u željenoj kombinaciji boja - više informacija ovdje: klik

Danas će biti vrlo zanimljiv dan, jedva čekam!

Čitamo se!

B. fino

Robica: sako i gležnjače H&M; "kožne" hlače Oasap; H&M pulover i bluza Hrelić; ogrlica décadent by aR-Ar&ChezBubu; sat Seiko; torba vintage; sunčane naočale Topshop (prefarbane)

photo 1

photo 5

photo 4(2)

photo 5(2)

photo 1(3)

photo 2(2)

photo 4(1)

048

049

071

059

062

061

072

- 10:34 - Komentiraj (32) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.