petak, 02.03.2012.

I'll rock your blues away

Bok!



Jučer sam pofotkala sve moguće boje trakica za ogrlice koje izrađujem po vašim željama te uploadala na Facebook page décadent by aR-Ar&ChezBubu. Stvarno je ogroman izbor boja, chekirajte, možda vam padne na pamet kakva kombinacija koju morate imati :D

Osim toga, jučer sam snimila mali tutorijal koji ste me tražili prije nekoliko dana. Nadam se da će vam se svidjeti!



Jutros me dočekao mail od programera, javljeno mi je da je bug kod komentiranja kao Facebook korisnika riješen i da sada radi tako da od sada možete ovdje komentirati i kao Facebook korisnik. Nadam se da će ubrzo riješiti i ostatak bugova s popisa kojeg sam im poslala prije nekoliko tjedana.

Čitamo se!

B.

Robica: sako Zara Kids; haljina PopCouture; košulja Hrelić; dokoljenke i prsten H&M; cipele Deichmann; sunčane naočale vintage; leptir mašna DIY; sat Seiko; torba LV

002

005

023

041

027

022

030

031

028

035

- 08:41 - Komentiraj (25) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.