petak, 17.02.2012.

Bricks and stones may break my bones, but talk don't bother me

Bok!



Sjećate li se one prekrasne PopCouture haljine boje vina sa crnim detaljima koju mi je Mila poklonila? Vjerujem da se sjećate. U međuvremenu sam i ja ostvarila suradnju sa tim site-om, a danas mi je došao prvi paket sa haljinama. Oduševljena sam sa njima, stoje mi saliveno, a i kvaliteta je poprilično dobra. Jedva čekam da ih prošećem.

PopCouture je odličan online shop sa prihvatljivim cijenama i sjajnom odjećom.

Prva "metalik" haljina je divna, lagana, može se bez problema nositi na milijun načina. Uzela sam broj veću da bude loose kroja. Druga haljina je boje senfa i damskog je kroja, sa zanimljivim hekklanim detaljem u struku. Treća je moj apsolutni favorit! Kao što i samo njeno ime kaže, baš je sweetheart. Genijalan kroj, zanimljivi izrezi i u boji hrđe.

034

027

033

025

026


Jučer sam napokon obukla jednog od svojih Hrelić ulova, prsluk/haljina od prave brušene kože. Iskopala sam ga u hrpetini odjeće za 1 kunu i zaljubila se. Nakon čišćenja i šmirglanja izgleda kao da je potpuno nov. Odmah mi se svidio jer je zanimljiv, može se nositi na bezbroj načina, a sam materijal i način izrade je jako kvalitetan.

Nažalost, nije me imao tko ovaj put pofotkati, nadam se da mi nećete zamjeriti na "stativ+digitalac" fotkama...i meni su draže i ljepše fotke izvana, no neću moći baš uvijek nekoga uloviti i nažicati za fotkanje. Nadam se da razumijete.

Također, donosim vam fotke ogrlica koje izrađujem. Kombinacije boja možete sami birati, a uzorke boja možete naći u albumu na mom Facebook page-u bloga. Zbog jako velikog interesa na giveawayu, spustila sam cijenu ogrlica koja sada iznosi 130 kuna (poštarina je uključena u cijenu). Možete ih naručiti na mail: barbara.arar@gmail.com
Zasad evo dva primjera kombinacija boja:

037

035



Čitamo se!

B. fino

Robica: prsluk/haljina Hrelić; kaput Zara Kids; štrample H&M Kids; gležnjače no name; prsten šal i kardigan nošen okrenut kao pulover H&M; košulja Zara; torba LV; sat Seiko

024

047

027

038

028

034

044

050

- 12:37 - Komentiraj (24) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.