nedjelja, 29.01.2012.

You'll never know if you never try

Bok!



Napokon sam se naspavala i našla malo vremena. Posljednja dva dana su bila poprilično kaotična, nisam stigla ni spavati dulje od 3 sata. Jučer smo imali internu produkciju plesnog studija i bila sam sva na iglama kako će moje klinceze otplesati svoju točku, no rasturile su i ponosna sam na njih. Bile su preslatke! Obje predstave su dobro prošle, super smo otplesale i zadovoljne smo. Bio je to dan ispunjen andrenalinom i smijehom. Nije bilo važno što smo sve bile kronično neispavane i sa milijun obaveza. To sve nekako bude u drugom planu. Ovaj put smo plesale lyrical jazz, na Adele One and only i Melanie Fiona Give to me right. Bila je to tehnički zahtjevna koreografija, no sve je super ispalo na kraju.

Danas je u planu odmor i relaksacija. :)

Ovu kombinaciju sam nosila u petak.

Čitamo se!

B.

Robica: bunda i torba vintage; pulover i suknja Hrelić; čizme Zara; košulja Zara Kids; prsten Accesorize; sunčane naočale Topshop (prefarbane)

004

010

015

033a

021

035

012

025




- 10:40 - Komentiraj (38) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.