četvrtak, 26.01.2012.

Just call my name, I'll be there in a hurry

Bok!



Jučer sam provela prezabavnu večer s Milom. Mirno druženje na kavi smo zamijenile izlaskom i čagom u Pepermintu poslije mog plesa. Bilo je sjajno! Obožavam taj program srijedom jer se uvijek osjeća pozitivna vibra, ljudi plešu i zezaju se i nije ukočena atmosfera. Jedino mi je žao što mi je netko spalio ovu bluzu na rukavu... :(

Petra me prekjučer iznenadila sa zakašnjelim božićnim poklonom, ovom prekrasnom Lanvin for H&M ogrlicom za kojom sam patila otkad je bila izašla kolekcija, no nikako je nisam uspjela kupiti. Stvarno me jako jako razveselila!

Čitamo se!

B. fino

Robica: bunda vintage; oxfordice Miss Selfridge; bluza SHS; haljina Zara Kids; ogrlica Lanvin for H&M; prsten Accessorize; sat Seiko

008

004

005

001

002

007

- 12:58 - Komentiraj (21) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.