utorak, 24.01.2012.

Just the thought of you, Turns my whole world misty blue

Bok!



Ovu kombinaciju sam nosila danas za kavu s Petrom u "našem" naj kafiću. Na svu sreću imala sam kišobran u torbi jer bih u protivnom pokisla kao miš. Iznenadila me zakašnjelim božićnim poklonom, vidjet ćete u idućem postu. Ne da me samo iznenadila, već me i oduševila i jako razveselila.

U subotu imamo internu produkciju plesnog studija i pripreme su u punom jeku. Imam još sto stvari za obaviti i napraviti, no najbitnije je da su moje klinceze sve naučile i nadam se da će rasturiti na predstavi. Jedva čekam subotu!

P.S. napisah već na Fejsbuk pejđu bloga, ali eto da i ovdje napišem - krenula je sezona izrada tenisica i odsad uz bojane i čipkane radim i šljokaste disko tenisice. Detalji su u dobrom starom albumu na pejđu, a za sve ostale informacije javite se na mail sretan

Čitamo se!

B. fino

Robica: kaput Zara Kids; pulover SHS; košulja Hrelić; grilonke, suknja i prsten (prefarban) H&M; cipele Replay; torba LV; sat vintage Seiko

002

005

003

010

026

011

030

013

025

- 21:47 - Komentiraj (23) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.