petak, 20.01.2012.

Everybody hold your breath 'cause, We're gonna be sinkin' soon

Bok!



U ovoj kombinaciji obukla sam hrelić ulov br. 3 - H&M majicu/pulover za kunu haha. Jednostavnu kombinaciju sam malo podigla brošem koji sam dobila za rođendan od najbolje mi prijateljice Ari.

Primjetila sam da mi kronično fali obuće, tj da sam postojeću već dobrano iznosila pa krećem sa štednjom za bar jedan par štikli i balerinki za proljeće.

Fotke su mi malo pretamno ispale, no uspjela sam ih nekako posvijetliti.

Čitamo se!

B. fino

Robica: Moschino traperice i bluza SHS; H&M majica/pulover Hrelić; cipele Dorothy Perkins; kaput H&M Kids; prsten H&M; broš poklon; torba LV; seiko sat vintage

040

038

028

036

020

032



- 12:21 - Komentiraj (49) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.