srijeda, 18.01.2012.

With a little bit of soul now

Bok sretan



Ovu kombinaciju nosila sam jučer. Obukla sam Hrelić pulover br. 2 zubo i ugodno se osjećala.

Malo sam se igrala sa Photoshop actions, mogu priznati da sam se navukla i da sam "snimila" nekoliko njih. Photoshop actions su jednostavan i sjajan alat za obradu slika, a tisuće različitih se može skinuti besplatno sa neta. Rapidno skraćuju vrijeme obrađivanja fotki i ima ih doista svakakvih.

Čitamo se!

B. fino

Robica: bunda i sunčane naočale vintage; pulover Hrelić; bluza SHS; suknja, prsten i štrample H&M; cipele Deichmann; torba LV; sat vintage Seiko

003a

005

014

010

007

018

013

016 - Copy2




- 10:54 - Komentiraj (42) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.