utorak, 17.01.2012.

Cause I'm lost without you...

Bok sretan




Već odavno sam napisala na FB page-u bloga, no eto da i ovdje napišem...nedjeljno jutro provela sam na Hreliću i kupila brdo zanimljivih odjevnih predmeta za samo 43 kune. Ovaj put sam poprilično kasno došla na sajam i na kraju zaključila da više neću ići rano ujutro. Jest da se ponekad nađu najbolje stvari jako jako rano ujutro, ali ako želite proći što jeftinije najbolje je upustiti se u kopanje po nepreglednim hrpama odjeće pred kraj rada sajma, oko 11 sati. Većina prodavača spušta cijene i lakše se cjenkati zubo

Volim tu navalu adrenalina kada iskopam sjajan komad odjeće za stvarno smiješnu cijenu sretan

Ovu kombinaciju nosila sam jučer navečer za druženje s Petrom. Na svu sreću sam u zadnji tren odustala od kaputa i uzela bundu, jer mislim da bi se u protivnom živa smrznula haha. Obukla sam prekrasnu vestu koju sam našla na Hreliću. Ne znam što me više oduševilo, kroj ili materijal. Vesta je američki brad koji koristi prirodne materijale...u svakom slučaju dobar ulov.

Napokon sam dobila na neko vrijeme stativ od prijateljice, razmjestila neke stvari po sobi i fotkala se sa mojim starim groznim digitalcem. Jedini minus jest što mi je ovaj način fotkanja oduzeo puuunooo više vremena, za razliku od fotkanja iPhone-om s kojim bih bila gotova za 5 minuta, ali dobro. Nadam se da vam se sviđaju fotke.

Čitamo se!

B. fino

Robica: bunda vintage; pulover Hrelić; bluza SHS; "kožna" suknja i prsten H&M; bordo grilonke Terranova; cipele no name; torba LV

044

036

030

038

032

031

039

- 10:56 - Komentiraj (30) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.